Näyttelyosastolla mukana jo

Terve koululainen ja Smart Moves / UKK-instituutti
Tevella Oy
Urheiluopistot ry

Onko teillä kiinnostava idea tai palvelu, joka edistää hyvinvointia, liikkumista tai aktiivista toimintakultuuria?

Seminaarin näyttelyosasto rakennetaan tapahtuman keskipisteeseen Seinäjoki Areenan A-halliin ja on samassa tilassa ilmoittautumispisteen, narikan sekä pääsalin kanssa. Näyttelyosaston välittömässä läheisyydessä järjestetään kaikki seminaarin kahvi- ja lounastarjoilut, joten osallistujien kulkuvirrat kohdistuvat automaattisesti näyttelyosaston alueelle. Seminaarin ohjelmassa on varattu aikaa näyttelyyn tutustumiseen.

Näyttelyosastolle myydään erikokoisia ja -hintaisia osastopaikkoja. Varaus kannattaa tehdä ajoissa, sillä osastoja on rajoitettu määrä. Varaus on sitova eikä sitä voi peruuttaa.

Osastojen hinnat sis. alv. 0 %.
• 2 m x 2 m 545 €
• 3 m x 2 m 745 €
• 4 m x 3 m 1 095 €

Hinta sisältää osastotilan, maton, seinät (sivuilta 1 m auki eli esim. 2×2 m osastossa takaseinä on 2 m ja molemmat sivuseinät 1 m) ja seinätarran tekstillä tai logolla sekä yhdelle hengelle seminaarin päiväohjelmaan kuuluvat ruokailut ja mahdollisuuden kuunnella pääsalin luentoja. Osallistuminen iltajuhlaan ei kuulu näytelyosaston hintaan.

Jos osastollanne on töissä useampi työntekijä, heille tulee ostaa näyteilleasettajan lippu, joka sisältää seminaarin päiväohjelmaan kuuluvat ruokailut sekä mahdollisuuden kuunnella pääsalin luentoja.

• 2 pv näytteilleasettajalippu maksaa 90 €/hlö
• 1 pv näytteilleasettajalippu 50 €/hlö.

Iltajuhlaan voi ostaa lipun hintaan 95 €/hlö. Lisähenkilöiden ja iltajuhlan lipunmyynti tapahtuu saman lomakkeen kautta kuin näyttelyosastopaikkojen myynti.

Varaattehan paikkanne 25.3.2024 mennessä oheisen linkin kautta.

Näyttelyosasto

Tarkempiin ohjeisiin mm. osastojen rakentamiseen ja kalustetilauksiin liittyen pääset tutustumaan: Tilausehdot

Aineisto-ohje osaston seinään tulevalle logolle/tekstille. Aineisto tulee toimittaa 25.3. mennessä.

Kalustetilaukset Maiserille 25.3. mennessä joko sähköpostilla jari@maiseri.fi tai verkkolomakkeella https:/maiseri.fi/tilauslomake/ . Maiserin kalustekuvastoon voit tutustua tästä.

Annan mielelläni lisätietoja