Saapuminen
– Olemme järjestäneet seminaarivieraille maksuttoman kuljetuksen rautatieasemalta Seinäjoki Areenalle. Kaksi seminaaribussia ajaa rautatieaseman ja Seinäjoki Areenan väliä klo 9.20-11.30, joten hyppää kyytiin.
– Mikäli saavut autolla, Seinäjoki Areenan omassa pihassa on runsaasti maksutonta pysäköintitilaa. Seminaaripäivinä Seinäjoki Areenan omaan pihaan voi pysäköidä ilman kiekkoa tai pysäköintilippua (huom! ei koske B-hallin takana olevaa aluetta, joka on maksullinen). Lisää maksutonta pysäköintitilaa löytyy Alaseinäjoenkadun pysäköintialueelta tien toiselta puolelta.
– Seinäjoki Areenalle on rautatieasemalta mukava noin 1,5 km kävelymatka.

Maksuttomat seminaarikuljetukset Seinäjoella
Olemme järjestäneet seminaarivieraille maksuttomat bussikuljetukset seminaaripäivien ajalle. Bussit ajavat non-stop periaatteella.

Keskiviikko

– Rautatieasema – Seinäjoki Areena klo 9.20-11.30
– Seinäjoki Areena – keskustan hotellit klo 16.30 alkaen (bussi 1: Sokos Hotel Vaakuna & Sokos Hotel Lakeus, bussi 2: Scandic & Hotel Alma)
– Keskustan hotellit – Rytmikorjaamo, lähdöt noin klo 18.45/19.05/19.25/19.45. (bussi 1: Sokos Hotel Vaakuna & Sokos Hotel Lakeus, bussi 2: Scandic & Hotel Alma)
– Rytmikorjaamo – keskustan hotellit klo 21-23. Molemmat bussit ajavat kaikkiin keskustan hotelleihin sekä jatkoille Kullervoon klo 22 alkaen.

Torstai
– Keskustan hotellit – Seinäjoki Areena, lähdöt noin klo 7.40/8.00/8.20/8.40. (bussi 1: Sokos Hotel Vaakuna & Sokos Hotel Lakeus, bussi 2: Scandic & Hotel Alma)
– Seinäjoki Areena – rautatieasema klo 14 alkaen

Ilmoittautuminen
– Ilmoittautumispiste on A-hallissa. Saat sieltä nimikorttisi, josta näet oman yksilöidyn seminaariohjelmasi.
– Seminaarin käsiohjelma on jo julkaistu tapahtuman verkkosivuilla. Saat painetun käsiohjelman ilmoittautumispisteeltä.
– Matkatavarasi voit jättää vartioituun ja maksuttomaan säilytykseen A-hallissa olevaan narikkaan.

Iltajuhla
– Iltajuhla järjestetään keskiviikkona 18.4. Rytmikorjaamolla (Vaasantie 11)
– Pukukoodi on smart casual
– Iltajuhlaan ja sieltä takaisin järjestetään maksuttomat bussikuljetukset seminaarivieraille
– Buffet illallinen on tarjolla klo 19 alkaen
– Iltajuhlan ohjelma alkaa klo 20.00
– Iltajuhla ja illallinen kuuluvat seminaarilipun hintaan (2 pv lippu sekä keskiviikon lippu), ruokajuomana tarjoillaan vettä
– Rytmikorjaamon baaritiskit palvelevat omakustanteisesti
Bilejuna tanssittaa osallistujia klo 20.30 sekä 21.30
– Iltajuhlan viralliset jatkot järjestetään Kullervossa (Maamiehenkatu 4) klo 22 alkaen. Bussit ajavat Kullervon kautta

Ulkotyöpajat
– Mikäli olet valinnut itsellesi ulkotyöpajan, pukeuduthan sään mukaisesti! Ulkotyöpajat toteutetaan ulkona myös sateen sattuessa.
– Ulkotyöpajojen lähtö tapahtuu D-ovilta, josta ohjaajan johdolla siirrytään ulos Seinäjoki Areenan pihaan tai viereiseen Alasenpuistoon.
– Leikitään pyörällä! -työpajan osallistujat voivat halutessaan ottaa oman pyöräilykypärän mukaan.

Aamuliikunta
– Aamuliikuntaan etukäteen ilmoittautuneet löytävät tiedon nimikortistaan.
– Juoksuporukka lähtee Sokos Hotel Vaakunan ulko-ovilta klo 7.00 vetäjän kanssa.
– Jooga järjestetään Seinäjoki Areenalla lohkossa 1 klo 8.00-8.45.
– Kulttuurikävely lähtee Seinäjoki Areenan D-ovilta klo 8.00-8.45.

Vierailut
– Mikäli olet lähdössä torstaina vierailulle Käpälämäen päiväkotiin, Seinäjoen yhteiskouluun tai Seduun, niin saavuthan ajoissa Seinäjoki Areenalle.
– Yhteiskuljetukset vierailukohteisiin lähtevät Seinäjoki Areenan pihasta torstaina klo 9.00.
– Vierailuilla saatetaan tutustua myös piha-alueisiin, joten pukeuduthan sään mukaisesti.

Narikka ja matkatavarat
– Tapahtumassa on vartioitu narikka, jossa seminaarivieraat voivat säilyttää ulkovaatteita sekä matkatavaroita
– Narikka on osallistujille maksuton
– Narikka sijaitsee A-hallissa ilmoittautumispisteen yhteydessä

Pukuhuoneet
– A-hallista löytyy useita pukuhuoneita, joissa voi vaihtaa vaatteita toiminnallisia työoajoja varten.
– Pukuhuoneet sijaitsevat A-hallissa katsomon alapuolella.

Mikäli sairastut
Ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset ovat mahdollisia ainoastaan lääkärintodistuksella, jolloin palautamme 50 % osallistumismaksusta. Osallistumisen voi siirtää maksutta esimerkiksi kollegalle. Ilmoitathan mahdollisista muutoksista pikaisesti anna.puurunen@jamk.fi.

Seminaarin lippujen hinnat

• Kahden päivän Early Bird -lippu 215 euroa (voimassa 24.3. saakka) – sisältää ohjelman, lounaat molempina päivinä, iltapäiväkahvit molempina päivinä, iltajuhlan ja illallisen Rytmikorjaamolla.
  • Kahden päivän normaalilippu 265 euroa – sisältää ohjelman, lounaat molempina päivinä, iltapäiväkahvit molempina päivinä, iltajuhlan ja illallisen Rytmikorjaamolla.
  • Keskiviikon lippu 170 euroa – sisältää ohjelman, lounaan, iltapäiväkahvit, iltajuhlan ja illallisen Rytmikorjaamolla.
  • Torstain lippu 150 euroa – sisältää ohjelman, lounaan ja iltapäiväkahvit.

Hinnat sisältävät alv 0 %.

Majoituksen jokainen hoitaa itse. Lue lisää kohdasta majoitus.