Liikkuva ja oppiva yhteisö 2024 -seminaari

Tule kuulemaan inspiroivia puheenvuoroja ja saamaan uusia konkreettisia ideoita lasten ja nuorten liikkumisen lisäämiseen.

Liikkuva varhaiskasvatus, Liikkuva koulu ja Liikkuva opiskelu -ohjelmien yhteinen Liikkuva ja oppiva yhteisö -seminaari järjestetään 17.–18.4.2024 Seinäjoki Areenalla.

Kutsumme innostavan tunnelman seminaariin kaikki, joiden sydän sykkii hyvinvoinnille ja liikkumisen edistämiselle. Ilmoittautuminen seminaariin alkaa 26.1.2024.

Luvassa on kiehtovia keskusteluita, liikuttavia luentoja, uusia oppeja ja ideoita sekä kohtaamisia samoista aiheista kiinnostuneiden kanssa. Seminaarissa on yli 80 työpajaa ja luentoa.

Teemme tapahtumaa meitä kaikkia varten, jotta voimme yhdessä tehdä arjesta aktiivisempaa.

Erityisesti toivomme tapahtumaan varhaiskasvatuksen, perusopetuksen ja oppilaitosten henkilöstöä sekä liikkumisen edistäjiä kaikilta toimialoilta, kunta- ja hanketoimijoita sekä muita sidosryhmiä.

Toivomme, että seminaarista lähdetään reppu täynnä uusia ideoita, inspiroituneena ja valmiina tekemään muutoksia, jotka lisäävät liikettä arkeen.

Siirry seminaarisivustolle