Ilmoittaudu Liikkuva ja oppiva yhteisö -seminaariin

Liikkuva varhaiskasvatus, Liikkuva koulu ja Liikkuva opiskelu -ohjelmien yhteinen Liikkuva ja oppiva yhteisö -seminaari järjestetään 25.–26.4.2023 Lahden Sibeliustalossa.

Valitse oma seminaarisisältösi yli 80 työpajasta ja luennosta. Tanssi tähtiopettaja Matti Puron tahtiin, uppoudu toiminnalliseen opettamiseen, heittäydy ulkotyöpajoihin tai nappaa parhaat käytännön vinkit Liikkuvat-palkituilta kouluilta. Lisäksi keskiviikkona on mahdollista vierailla Jyrängön koulussa Heinolassa.

Luennoilla voit syventyä unilääkäri Henri Tuomilehdon puheenvuoroon unen voimasta, organisaatiopsykologi Jaakko Sahimaan neuvoihin, kuinka pitää huolta omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista tai professori Juha T. Hakala puheenvuoroon, mikä kasvavan arjessa on välttämätöntä.

Pääpuhujina seminaarissa ovat aivotutkija Katri Saarikivi, psykoterapeutti, tietokirjailija Maaret Kallio sekä yliopistonlehtori Andrew Daly-Smith Bradfordin yliopistosta.

Ohjelmassa on johtajille suunnattuja omia työpajoja.

Katso koko ohjelma

Tiistai-iltana on luvassa taatun laadun iltajuhla Askotalossa.

Seminaarin hinnat:
• Kahden päivän seminaari: 265 € (sisältää ohjelman, ruokailut seminaarissa ja iltajuhlan)
• Vain tiistain ohjelma: 170 € (sisältää päivän seminaariohjelman, ruokailut seminaarissa ja iltajuhlan)
• Vain keskiviikon ohjelma: 150 € (sisältää päivän seminaariohjelman ja ruokailut seminaarissa)

Kannattaa ilmoittautua pian, sillä suosituimmat työpajat täyttyvät nopeasti!

Lämpimästi tervetuloa!

Siirry seminaarisivustolle