Salaliiketeoria mies puvussa

Salaliiketeoria

Salaliiketeoria innostaa liikkumaan huomaamatta, jopa vahingossa ja itseltä tai toisilta salaa. Keho ja aivot tarvitsevat liikettä, joten napatkaa omalle luokalle sopivat tavat lisätä liikettä tunneille!

Mistä on kyse?

Salaliiketeoria järjestettiin 7.–11.2.2022. Viikon jokaisena päivänä liikuttiin eri tavoin: esimerkiksi raivojumpattiin ja päästettiin valloilleen ihmiskeho-instrumentti.

Nyt Salaliiketeorian videot ovat vapaana kaikkien hyödynnettäväksi.

• Videolla MotoriikkaMiikka esittelee päivän tehtävän, joka tehdään Miikan opastuksella videota katsellessa.
  • Videon voi näyttää oppilaille siinä välissä oppituntia, kun tuntuu, että pieni liikunnallinen tauko olisi paikallaan. Jokainen oppilas toteuttaa liikkeitä omalla paikallaan.
  • Voitte kehitellä luokan kanssa omia liikkeitä päivän teeman mukaisesti. Salaliiketeorian lukujärjestyksessä on ideoita jatkokehittelyä varten.

Alakoulun videot:

Yläkoulun videot

Lisämateriaalit

Pssst… Salaliiketeoria tulee uudestaan keväällä 2023, joten pysy kuulolla…