Aktiivisuutta ja ergonomiaa luokkaan

Onko tunnilla pakko istua? Gymba®-tuotteet ovat yksi ratkaisu istumisen vähentämiseen ja tauottamiseen oppitunneilla.

Työpöytien tai pulpettien ollessa säädettynä seisoma-asentoon, Gymban voi ottaa jalkojen alle ja mahdollistaa kevyen kehon aktivoinnin seisten työpöydän äärellä. Mahdollisuus liikuskella tai hieroa jalkapohjia työskentelyn aikana voi auttaa myös keskittymään paremmin.

Gymban valikoimista löytyvä teline läppärille tai tabletille mahdollistaa paremman ergonomian sekä vähentää ja ennaltaehkäisee niska- ja hartiakipuja. Opettaja Jukka Sinnemäen luokassa Gymba-tuotteet ovat olleet käytössä ja hän suositteleekin niitä lämpimästi. Myös ADHD-liitto suosittelee Gymba-aktivointilautoja.

Gymba-tuotteet sopivat niin oppilaille kuin opettajillekin. Gymba-lauta soveltuu kokonsa puolesta parhaiten yläkoulun oppilaille ja sitä vanhemmille, mutta Sinnemäen 6. luokan oppilailla myös laudat ovat olleet kovassa käytössä ja lapset käyttävät niitä luovasti.

Lataa ideamateriaalit!

Gymba® Aktivointilauta mahdollistaa mielekkään seisomisen säätöpöydän äärellä ilman ikävää paineen tunnetta jaloissa. Kaarevuutensa ansiosta se mukautuu kehon tarpeeseen liikkua. Hinta 128€ (alv 0%) / Gymba® Läppäriteline on läppärille ja tabletille tarkoitettu teline, joka vähentää niska- ja hartiasärkyjä sekä silmiin kohdistuvaa rasitusta. Hinta 29,56€ (alv 0%) / Gymba® Säätöpöytä on näppärän kokoinen kaasujousella säädettävä pulpetti, joka soveltuu kokonsa puolesta hyvin korvaamaan tavallisen pulpetin. Hinta 309,70€ (alv 0%)

Gymba-aktivointilauta Gymba-läppäriteline Gymba-säätöpöytä