Haemme viestinnän asiantuntijaa

Viestinnän asiantuntijamme siirtyessä uusien haasteiden pariin, haemme nyt tiimimme uutta viestinnän ammattilaista.

Haemme viestinnän osaajaa liikunnallisen toimintakulttuurin edistämiseen varhaiskasvatuksessa, koulussa ja oppilaitoksissa. Viestinnän asiantuntijana pääset suunnittelemaan, toteuttamaan ja arvioimaan kolmen valtakunnallisen liikunnan edistämisohjelman viestintää. Työssäsi vaaditaan vahvaa osaamista monikanavaisesta viestinnästä sekä oma-aloitteisuutta, yhteistyötaitoja ja organisointikykyä.

Tulet työskentelemään osana Helsingissä työskentelevää tiimiämme. Liikkuvat-kokonaisuus sijoittuu Jyväskylän ammattikorkeakoulussa hyvinvointiyksikköön Likes-tulosalueelle. Ohjelmien strategisesta johtamisesta vastaavat opetus- ja kulttuuriministeriö ja Opetushallitus.

Työtehtäviisi kuuluvat

• viestinnän suunnittelu, toteutus ja kehittäminen yhdessä viestintäpäällikön sekä ohjelmatiimin kanssa
  • sisällöntuotanto muun muassa verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan
  • materiaalien tuottaminen ja toimittaminen yhteistyössä asiantuntijoiden ja mainostoimiston kanssa
  • tapahtumaviestintä sekä tapahtumien ja verkostotilaisuuksien suunnittelu ja toteutus yhdessä muun tiimin kanssa
  • mediaviestintä ja mediasuhteiden kehittäminen
  • viestinnän arviointi ja raportointi
  • työkavereiden tukeminen ja sparraaminen viestinnän toteutuksessa

Odotamme sinulta

• tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • vähintään viiden (5) vuoden kokemusta viestinnän tehtävistä
  • kokemusta monikanavaisesta sisällöntuotannosta
  • erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä vähintään tyydyttävää ruotsin ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • kokemusta projektityöskentelystä ja mm. kilpailutusprosesseista
  • kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että osana tiimiä ja erilaisia yhteistyöverkostoja
  • halua kehittää itseään ja omia vastuualueitaan

Katsomme eduksesi

• graafisen osaamisen ja taitto-ohjelmien hallitsemisen
  • video- ja kuvankäsittelytaidot
  • työkokemuksen markkinoinnin tehtävistä
  • kasvatuksen, koulutuksen sekä liikuntakentän tunteminen
  • innovatiivinen työote

Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja monipuolisen työn, joustavat työajat, mahdollisuuden etätyöskentelyyn, hyvät mahdollisuudet oman osaamisen kehittämiseen ja kattavat Jamkin henkilöstöedut. Lue lisää, millainen on Hyvinvoiva Jamk.

Työpaikan osoite: Lautatarhankuja 10, 00580 Helsinki
Työnantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Rajakatu 35, 40200 Jyväskylä

Hae viimeistään 14.5.2024. Ilmoita hakemuksesi yhteydessä myös palkkatoiveesi. Työsuhde on voimassa toistaiseksi. Toivomme sinun aloittavan tehtävässä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 5.8.2024. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Liikkuva varhaiskasvatus, Liikkuva koulu ja Liikkuva opiskelu -ohjelmat ovat osa valtakunnallisten liikunnan edistämisohjelmien Liikkuvat-kokonaisuutta.

Valtakunnallisen Liikkuvat-kokonaisuuden avulla edistetään hallitusohjelman mukaisesti liikunnallista elämäntapaa eri ikä- ja väestöryhmissä. Jyväskylän ammattikorkeakoulun Likes koordinoi Liikkuva varhaiskasvatus, Liikkuva koulu, Liikkuva opiskelu ja Liikkuva aikuinen -toimintaa, joiden lisäksi kokonaisuuteen kuuluvat Ikäinstituutin koordinoima Ikiliikkuja sekä Suomen Ladun koordinoima Liikkuva perhe. Liikkuvat-kokonaisuus on valtakunnallista toimintaa, ja sitä rahoittaa opetus- ja kulttuuriministeriö.

Soittoajat 2.5. klo 13–14, ma 6.5. klo 8.30–9.30 ja klo 13–14.

Merita Bruun, viestintäpäällikkö, Liikkuva koulu, 050 301 7083, merita.bruun@oph.fi
Kirsi Naukkarinen, johtava asiantuntija, Liikkuva koulu, 040 348 7884, kirsi.naukkarinen@oph.fi

Hae työpaikkaa