Aloita ennustelaskurilla Liikkumalla työkykyä nyt -kampanja

Liikkumalla työkykyä nyt on Liikkuva opiskelu -ohjelman sekä eri kumppaneiden yhteinen työkykyä edistävä kampanja, joka järjestetään 18.–22.9.2023. Tavoitteena on lisätä tietoutta liikkumisesta ja liikkumisen merkityksestä työkykyyn ja hyvinvointiin. Osallistumalla kampanjaan Liikkuva koulu -ohjelma vastaa samalla presidentti Niinistön liikkumishaasteeseen ja haastaa myös muita osallistumaan sosiaalisessa mediassa #liikkumishaaste-tunnisteella.

Liikkuvan koulu suosittelee käyttämään kestävyyskunnon ennustelaskuria. Ennustelaskurilla saa kuvan tämän hetken kestävyyssuorituskyvystä, voi ennustaa tulevaisuuden kuntoa ja näkee, miten kestävyyskunto on yhteydessä terveyteen ja työkykyyn.

Siirry ennustelaskuriin

Liikkumisen lisääminen kannattaa aloittaa pienillä askelilla. Tähän sopii hyvin Liikkuvan koulun Sisu-treenit, joissa jokainen aloittaa tasolta yksi. Kun treeneissä kehittyy voi siirtyä seuraavalle tasolle.

Katso Sisu-treenien videot