Oppilaat makoilevat nurmikolla.

Liikkuva koulu -ohjelman webinaarit syksyllä 2021

Liikkuva koulu -ohjelma järjestää syksyllä 2021 kaksi webinaaria. Webinaareissa keskitytään toiminnalliseen opettamiseen Liikkuvaa matikkaa -hankkeen kautta sekä yläkoulujen toimenpiteisiin. Molempiin webinaareihin on oma ilmoittautuminen. Voit myös tilata tallenteen, jos webinaarin ajankohta ei sovi sinulle.

Tiistaina 24.8.2021 klo 15–16 Liikkuvaa matikkaa

Liikkuvaa matikkaa -webinaarissa perehdytään toiminnalliseen opetukseen matemaattisissa aineissa sekä alakoulun että yläkoulun puolella. Webinaarissa esitellään Liikkuvaa matikkaa -tutkimuksen tuloksia sekä alakoulun ja yläkoulun puolelle suunniteltuja ja käytettyjä matemaattisiin aineisiin liittyviä toiminnallisen opetuksen menetelmiä.

Puhujina Hannu Moilanen, Sirpa Sneck ja Heidi Syväoja.

Katso tallenne

Keskiviikkona 10.11.2021 klo 14.45–16.00 Liikkuva yläkoulu

Ohjelma:

• Oppilaiden osallisuus ja ekotuunaus – kierrätysmateriaalien hyödyntäminen Liikkuva koulu -toiminnassa, Markus Kuusela, Vantaa
  • Yläkoululaisten osallistaminen ja motivointi – käytännön esimerkkejä, Timo Kukkonen, Kontiolahti
  • Liikkuvaksi-kurssi, osallisuus koulun toimintakulttuurissa – Janne Nummela, Jyväskylä

Ilmoittaudu mukaan tai tilaa tallenne Lyyti-linkistä