Sporttitetti.

Sporttitetti – Suomen liikuttavin TET!

Sporttitetissä nuori ja liikunta-ala kohtaavat parhaalla mahdollisella tavalla! Nuorten osallisuutta tukeva TET-malli tarjoaa tettiläiselle näköaloja liikuntatyöhön ja TET-paikalle mahdollisuuden ottaa nuoret uudella tavalla mukaan seuran, järjestön tai lajiliiton toimintaan ja sen kehittämiseen.

Innostava ja monipuolinen TET-ohjelma suunnitellaan yhdessä nuoren kanssa ennen tettiä, hänen vahvuuksiaan hyödyntäen. Nuoret ovat päässeet esimerkiksi pitämään ohjauksia ja lajiesittelyjä kouluissa, ideoimaan ja toteuttamaan some-sisältöjä, suunnittelemaan rasteja ja ratoja, opettamaan ohjaajalle Snapchatin käyttöä sekä suunnittelemaan tapahtumia.

Vuoden 2018 tettiläisistä kaikki suosittelevat Sporttitettiä myös kavereilleen! Sporttitetti.fi-sivustolla voi tutustua Sporttitettiin, lukea kuulumisia, tai etsiä TET-paikkoja. Kaikille liikunta-alan organisaatioille avoimesta mallista voi vinkata myös uusille toimijoille! TET-paikaksi voi ilmoittautua Sporttitetin verkkosivuilla.

• Nimi: Heidi Välimäki
  • Yksikkö / yhteistyökumppani: Sporttitetti / Nuorten Akatemia