Sisu-träning

Sisu-träningen för högstadieelever och andra stadiets elever äger rum 16.–20.9.2024. Under veckorna tränar man hela kroppen mångsidigt: styrka, rörlighet och skicklighet. Alla kan genomföra träningen enligt sin egen nivå.

Enkelt och roligt, var som helst och när som helst, enligt egen nivå!

Vad handlar det om? Sisu-träning i nötskal

Sisu-träningen för högstadie-elever äger rum 16.–20.9.2024. Under veckorna tränar man hela kroppen mångsidigt: styrka, rörlighet och skicklighet. Alla kan genomföra träningen enligt sin egen nivå.

• Den kostnadsfria kampanjen för högstadieelever pågår 16.–20.9.2024.
  • Träningen kan äga rum nästan var som helst: utomhus på skolgården, inomhus i gymnastiksalen och ibland även i klassrummet.
  • Grundskoleklasser 7-9, andra stadiet och alla andra som vill delta kan anmäla sig.
  • Man kan anmäla hela skolan eller sin klass.
  • Den lärare som anmäler skolan eller klassenfår alla videor via e-post under hösten.
  • Videorna har producerats i samarbete med Suomen Street Workout ry

• Uppmuntrar alla att delta i enlighet med sin kunskapsnivå.
  • Utmanar eleverna till att utveckla egna rörelser enligt dagens tema.
  • Alla som anmäler sig till Sisu-träningarna kommer att delta i en utlottning där man kan vinna Skolan i rörelse -produkter.
  • Dela era upplevelser på sociala medier #liikkuvakoulu och #sisutreenit