Ergonomia.

Luetaan ja liikutaan yhdessä -webinaari

Liikkuva koulu -ohjelma ja Lukuliike järjestävät yhdessä webinaarin keskiviikkona 3.11.2021 klo 14.30–16.30. Webinaarissa sukelletaan liikkumisen ja lukemisen maailmaan. Tule kuulemaan, miten liikkuminen tukee lukemista ja toisinpäin, mitä hyötyä lukemisesta on liikkumiselle.

Webinaarissa aiheeseen pureutuu kasvatustieteiden professori Minna Huotilainen. Kuulemme myös kevään Lue ja Liiku Huuhkajat lentoon menestyskampanjasta ja sen evästyksistä tulevaisuuteen. Lisäksi huippu-urheilijat tuovat tervehdyksensä webinaariin: Miksi urheilijoille lukeminen on tärkeää ja mitä kirjoja he suosittelevat?

Katso koko ohjelma ja ilmoittaudu mukaan ilmaiseen webinaariin 1.11. mennessä. www.lyyti.in/lukuliike

Linkki tapahtumaan lähetetään webinaaria edeltävänä päivänä.