Liikkuvat koulut kunnassa: SWOT-analyysi Liikkuva koulu -toiminnan vauhdittajista ja sudenkuopista

Julkaisussa analysoidaan prosessia, jossa kunnan kouluissa ryhdytään Liikkuva koulu -toimintaan ja kunnan rakenteet ja toimet joko edistävät tai estävät tätä.

Taustalla on kevään 2014 kysely ohjelmavaiheen kokeilukunnille sekä koko Liikkuva koulu -ohjelman seuranta-aineisto (2012–15). Analyysin tarkoituksena on auttaa tarkastelemaan Liikkuva koulu -toimintaa omassa kunnassa ja löytämään uusia, kouluja tukevia ratkaisuja.

Liikkuvat koulut kunnassa SWOT

Lisää tukimateriaaleja

Liikkuva koulu -toiminnan koordinointi kunnissa

Liikkuva koulu -toiminnan koordinointi kunnissa: Koordinaattorikyselyn tuloksia keväältä 2023-raportin ppt-yhteenvedossa kuvataan Liikkuva koulu -toiminnan tilaa kunnissa sekä koordinaattoreiden työnkuvaa.

Kärkihankevaiheen jatkoseuranta-raportti

Tässä raportissa kuvataan ohjelman liikuntapoliittista taustaa, toteutustapaa sekä koulujen toimenpiteitä kolme vuotta ohjelman kärhihankevaiheen päättymisen jälkeen 2019-2022.