Liikkuva koulu -oppilaskyselyt

Liikkuva koulu -oppilaskyselyiden avulla opettaja voi selvittää oman luokkansa oppilaiden koulupäivän aikaista liikkumista sekä oppilaiden näkemyksiä oppituntien aikaisesta liikkumisesta.

Kirjoitetaan vihkoon

Nykytilan arviointi 5.–9. luokan oppilaille

Liikkuvan koulun nykytilan arviointi 5.–9. luokan oppilaille on oppilaiden osallisuutta tukeva työkalu. Kyselyn avulla oppilaat voivat arvioida omaa liikkumistaan koulupäivän aikana sekä oman koulunsa liikkumiseen liittyviä käytäntöjä. Samalla koulu saa tietoa Liikkuva koulu -toiminnasta oppilaiden näkökulmasta sekä heidän ideoistaan toiminnan kehittämiseksi. Työkalu on maksuton.

Näin se toimii!

• Linkin sähköiseen kyselyyn saa nykytila(a)jamk.fi
  • Kyselyyn voi vastata suomeksi tai ruotsiksi.
  • Koulu saa koosteen vastauksista.

Oppilaskysely

Liikkuva koulu -oppilaskysely on tarkoitettu alakoulun oppilaille. Kyselyn avulla opettaja voi selvittää oman luokkansa oppilaiden koulupäivän aikaista liikkumista sekä oppilaiden näkemyksiä oppituntien aikaisesta liikkumisesta.

Lomake on ladattavissa pdf-tiedostona. Lomaketta ei ole mahdollista täyttää sähköisessä muodossa.

Katso myös muut työkalut

Ryhmä lapsia ympyrässä katsoo alaspäin

Nykytilan arviointi

Työkalun avulla arvioidaan, mikä on Liikkuva koulu -toiminnan nykytila koulussanne ja voitte hyödyntää tätä kunnan Liikkuva koulu -toiminnan koordinoinnissa.

Nykytilan arviointi
Vihko kädessä

Tarkistuslistat

Liikkuvan koulun tarkistuslista toimii rehtorin tai johtavan opettajan työn tukena koulun liikunnallisen toimintakulttuurin johtamisessa ja siihen liittyvässä viestinnässä.

Siirry työkaluun
Opettaja ohjaa lapsia

Oppilaskyselyt

Kyselyiden avulla opettaja voi selvittää oman luokkansa oppilaiden koulupäivän aikaista liikkumista sekä oppilaiden näkemyksiä oppituntien aikaisesta liikkumisesta.

Siirry työkaluun

Haluatko uusimmat ideat ja uutiset suoraan sähköpostiisi?

Tilaa Liikkuva koulu -uutiskirje