Keinu leikkikentällä

Ilmoita luokkasi mukaan Salaliiketeoriaan

Salaliiketeoria innostaa liikkumaan huomaamatta, jopa vahingossa ja itseltä tai toisilta salaa. Keho ja aivot tarvitsevat liikettä, joten lähtekää mukaan ja napatkaa omalle luokalle sopivat tavat lisätä liikettä tunneille!

Salaliiketeoria pähkinänkuoressa

• Maksuton kampanja järjestetään 7.–11.2.2022.
  • Mukaan voi ilmoittautua peruskoulun luokat 1–9 sekä kaikki muut halukkaat
  • Opettaja saa viikon aikana joka päivä sähköpostiinsa linkin uuteen muutaman minuutin mittaiseen salaliikevideoon. Linkki lähetetään aina edellisenä päivänä. Videoita on erikseen alakoululle ja yläkoululle.
  • Videolla MotoriikkaMiikka esittelee päivän tehtävän, joka tehdään Miikan opastuksella videota katsellessa.
  • Videon voi näyttää oppilaille siinä välissä oppituntia, kun tuntuu, että pieni liikunnallinen tauko olisi paikallaan. Jokainen oppilas toteuttaa liikkeitä omalla paikallaan.
  • Voitte kehitellä luokan kanssa omia liikkeitä päivän teeman mukaisesti. Salaliiketeorian lukujärjestyksessä on ideoita jatkokehittelyä varten.
  • Kaikkien Salaliiketeoriaan mukaan ilmoittautuneiden kesken arvotaan viisi kappaletta Lekolarin välinepaketteja.
  • Ilmoita luokkasi tai opetusryhmäsi mukaan oheisesta linkistä.

Lue lisää ajankohtaisia aiheita