Oppilaat hyppimässä narua.

Rope Skipping

Rope Skipping sopii hyvin koululiikuntaan ja välitunneille. Se on loistavaa luuliikuntaa ja halpaa, sillä välineeksi riittää ainoastaan hyppynaru. Välkkärit kannattaa kouluttaa Rope Skippingin saloihin, sillä hyppely sopii hyvin välituntiohjelmaksi.

Voimisteluklubin rope skippingin -osiosta löytyu tulostettava vinkkivihko naruhyppely-leikkeihin ja -temppuihin, Youtube-soittolista opetusvideoista sekä tulostettavat QR-koodit videoihin.

Lisää ideoita ja vinkkejä voimistelusta löydät Voimistelu.fi-sivulta. Rope Skippingin lisäksi Freegym sopii hyvin koulujen liikuntatunneille niin sisälle kuin ulos.

Tsekkaa lyhyeltä (8min) koostevideolta yhden demotunnin sisältö (45min) Rope Skippingistä ja pääset kiinni ideoista, joita narulla voi tehdä!

• Nimi: Jenni Tuomela
  • Yksikkö / yhteistyökumppani: Suomen Voimisteluliitto