Liikkuva koulu meilla liikutaan

Uusia Liikkuva koulu -julisteita saatavilla

Verkkosivuiltamme löytyy nyt uusia Liikkuva koulu -julisteita, joita voi itse tulostaa tai lähettää painoon painettavaksi. Julisteet löytyvät sekä suomeksi että ruotsiksi.

Julisteet on kiva tapa osoittaa, että koulu on mukana ohjelmassa. Toiseen julisteeseen voitte itse kirjoittaa, miten teidän koulussa liikutaan. Julisteita on lähetetty kaikille ohjelmaan rekisteröityneille kouluille. Jos ette vielä ole rekisteröityneet ohjelmaan, tehkää se täältä!

Osallistukaa arvontaan tuomalla Liikkuva koulu -toimenpiteet näkyväksi somessa

Liikkuva koulu -toiminnan näkyvyyden lisäämiseksi toivoisimme, että lisäisitte julisteeseen omat toimenpiteenne liikkuvamman koulun toteuttamiseen ”näin meillä liikutaan” -julisteeseen. Ottakaa julisteestanne kuva ja julkaiskaa kuva Instagramissa  ”tägäämällä” @liikkuvakoulu. Tarkoituksenamme on tuoda esille erilaisia Liikkuva koulu -toimenpiteitä jakamalla koulujen julisteita omissa sosiaalisen median kanavissamme.

Kaikkien kuvan julkistaneiden kesken arvomme 5 kpl Liikkuva koulu tuotepaketteja.

Skolan i rörelse planscherna finns även på svenska. De kan skrivas ut eller tryckas. Plancher har skickats till alla skolor som har registrerat sig till programmet.

Julisteet löytyvät täältä

Planscherna hittas här